lunes, 14 de mayo de 2012

Nortzuk garen / Quienes somos

Gurasoak gara, Biurdana Institutukoak eta Iruñeko zein Iruñerriko ipar aldean Biurdanari atxikirik dauden D ereduko ondoko eskoletakoak: 

Patxi Larrainzar (Arrotxapea)                Sanduzelai (Sanduzelai)
Auzalar (Orkoien)                                    Atakondoa (Irurtzun)
Buztintxuri (Buztintxuri)                         Ibarberri (Larraun-Lekunberri)


Gure helburua da gizarte-esparru guztietan ageriko arazo hauen berri ematea:
  • Espazio-arazoa larria izanen da Biurdanan 2014-2015eko ikasturtetik aurrera. Izan ere, orduz geroztik, institutua zenbat ikasle hartzeko diseinaturik egon eta halako bi izanen da ikasle berrien kopurua, urte bakoitzean.
  • Eraikinak orain hainbat gabezia ditu, eta  horrek eragotzi egiten du hezkuntza-jarduera batzuk normaltasunez egitea.
  • Oraingo eraikinak ez du ahalmen nahikorik, ez instalazioei ez neurriei dagokienez, gero eta handiago izanen den ikasle-kopurua hartzeko.
  • Biurdanari atxikitako D ereduko eskoletan matrikulatu diren ikasleen kopurua (ikasle gazteenak 2021-2022ko ikasturtean hasiko dira institutuan) justifikazio nahikoa da institutu berri bat eraikitzeko.
Ezin dugu konpondu, eta ez dugu zertan, inoiz existitu behar ez zuen arazo hau; bai, ordea, irtenbide bat bilatzeko exijitu, eta horregatik jarraituko dugu lanean, tajuzko irtenbidea garaiz iritsi eta arazoa behin betiko konpon dadin.
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Somos madres y padres del instituto Biurdana y de las escuelas de modelo D de la zona Norte de Pamplona y de su cuenca, que están adscritas a Biurdana:

Patxi Larrainzar (Rotxapea)                        Sanduzelai (Sanduzelai)
Auzalar (Orkoien)                                         Atakondoa (Irurtzun)
Buztintxuri (Buztintxuri)                              Ibarberri (Larraun-Lekunberri)

Nuestros objetivos son dar a conocer  en todos los ámbitos sociales, algunas evidencias:
  • El problema grave de espacio, que ya será una realidad a partir del curso 2014-2015 en el instituto Biurdana. A partir de este curso, la entrada de alumnos cada año duplica en cantidad el número para el que está diseñado.
  • Las deficiencias que el actual edificio tiene, que impiden el desarrollo de algunas  actividades educativas con la normalidad deseada.
  • El actual edificio no está capacitado para soportar el incremento de alumnos esperado, ni por instalaciones ni por dimensiones.
  • Que los datos de los alumnos matriculados en modelo D en los centros adscritos,  (los más pequeños se incorporarán al instituto en el curso 2021-2022) justifican la construcción de un nuevo instituto.
No podemos ni debemos solucionar este problema que nunca debió existir, pero sí podemos exigir su solución y por ello seguiremos trabajando para conseguir que la  solución llegue a tiempo, sea de garantías y definitiva.

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